You Plus

MAPCARE™

HOUD UW NAVIGATIE UP-TO-DATE

Het Europese wegenstelsel verandert continu en daardoor ook de kaarten die Nissan voor uw navigatiesysteem gebruikt. Als u vanaf 1 april 2016 eigenaar bent van een nieuwe Nissan hebt u nu 3 jaar gratis toegang tot het Nissan MapCare™-programma. Dit programma houdt uw Nissan Connect navigatie- en audiosysteem volledig kosteloos up-to-date. Als iets op de wegenkaart verandert, zoals de toevoeging van een nieuwe weg of omleiding, een nieuw hotel of tankstation dan zal Nissan MapCare™ uw navigatie- en audiosysteem bijwerken. Profiteer van accurate kaarten, ontdek nieuwe interessante locaties en bespaar op uw brandstofkosten. Het enige dat u zelf hoeft te doen is eens per jaar langs te gaan bij uw Nissan-dealer. Indien u recht heeft op het MapCare™-programma kan de Nissan-dealer uw systeem gratis bijwerken. Geen extra kosten en geen extra werk.

 

Deze dienst van Nissan is beschikbaar voor het gehele Nissan-gamma dat voorzien is van een Nissan Connect-navigatiesysteem. Dit met uitzondering van de 370Z Coupé, 370Z Roadster, NV200, NV400 en NT400 Cabstar die geproduceerd zijn na 1 mei 2016. Vraag uw dealer naar de aanvullende voorwaarden voor de Nissan JUKE, de Nissan NAVARA en de elektrische voertuigen.

 

Wilt u weten of uw auto recht heeft op het MapCare™- programma? Neem dan vandaag nog contact op met uw Nissan-dealer.

ZOEK UW DICHTSTBIJZIJNDE NISSAN-DEALER

COMPATIBILITEIT VOOR EEN ENKELE KAARTUPDATE

ZOEK HET NIEUWSTE PRODUCT VOOR UW NAVIGATIE

LEAF:

  • Nissan EV Navigation: van 2010 tot 2015
  • NissanConnect 2: van 2013 tot 2015

 

e-NV200:

  • Nissan EV Navigation: van 2014 tot 2015
  • NissanConnect 2: van 2014 tot 2015

 

MICRA:

  • NissanConnect 1: van 2009 tot 2013
  • NissanConnect 2: van 2013 tot 2015
  • NissanConnect 3: 2015

 

NOTE:

  • NissanConnect 1: van 2009 tot 2013
  • NissanConnect 2: van 2013 tot 2014
  • NissanConnect 3: 2015

 

PULSAR:

  • Van 2014 tot 2015

 

JUKE:

  • NissanConnect 1: van 2010 tot 2013
  • NissanConnect 2: van 2013 tot 2014
  • NissanConnect 3: van 2014 tot 2015

 

QASHQAI:

  • NissanConnect Premium 2: van 2007 tot 2009
  • NissanConnect 1: van 2009 tot 2013
  • NissanConnect 3: van 2013 tot 2015

 

X-TRAIL:

  • NissanConnect Premium 1: 2005
  • NissanConnect Premium 2: van 2005 tot 2009
  • NissanConnect Premium 3: van 2009 tot 2012
  • NissanConnect 1: van 2012 tot 2014
  • NissanConnect 3: van 2014 tot 2015

 

GT-R:

  • NissanConnect Premium 3: van 2009 tot 2015

 

VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN OVER HET NISSAN MAPCARE™-PROGRAMMA EN ENKELE KAARTUPDATES

 

Ik heb een Nissan met een navigatie- en audiosysteem. Kom ik in aanmerking voor het Nissan MapCare™-programma?
De actie van het Nissan MapCare™-programma is beschikbaar voor het gehele Nissan-assortiment dat voorzien is van NissanConnect (met uitzondering van 370Z, elektrische voertuigen en het bedrijfswagen-gamma behalve e-NV200 en NAVARA), geproduceerd op 1 mei 2016 of later (1 juni 2016 voor JUKE en 1 september 2016 voor NAVARA). Voertuigen die op voorraad zijn, maar vóór 1 mei 2016 werden geproduceerd (1 juni 2016 voor JUKE en 1 september 2016 voor NAVARA), komen niet in aanmerking voor deze actie.

Ik kom niet in aanmerking voor het Nissan MapCare™-programma. Hoe kan ik een enkele kaartupdate aanvragen?
U komt in aanmerking voor het bijwerken van een enkele kaart en u hebt 2 mogelijkheden.
U kunt onze Nissan-webwinkel bezoeken, maar daarvoor dient u de kaart in uw navigatie te installeren. Dit is een gemakkelijke handeling en de procedure is beschikbaar voor elk product.
U kunt de kaart ook rechtstreeks bestellen bij uw dealer, die de handeling voor u zal uitvoeren.

Kan ik het Nissan MapCare™-systeem zelf bijwerken?
Als onderdeel van het Nissan MapCare™-programma wordt de update uitgevoerd door de dealer. Hij moet eerst garanderen dat het voertuig in aanmerking komt voor het programma en zal vervolgens de juiste handelingen uitvoeren. Het complete proces is volledig kosteloos.

Hoe vaak kan ik een update voor mijn navigatie- en audiosysteem krijgen binnen dit Nissan MapCare™-programma?
Het Nissan MapCare™-programma kent een maximum van 3 kaartupdates – 1 keer per jaar – tot 36 maanden na eerste inschrijving van het voertuig.

Wie brengt me op de hoogte als er een nieuwe update beschikbaar is binnen het Nissan MapCare™-programma?
Uw dealer neemt contact met u op als de update beschikbaar komt. Zorg ervoor dat u met al uw contactgegevens geregistreerd bent in het YOU+-portaal (het klantenportaal van Nissan). Het is ook mogelijk om uw dealer proactief te vragen naar de beschikbaarheid van een nieuwe update voor uw voertuig.

Beantwoordt Nissan een echte behoefte met het Nissan MapCare™-programma?
Op jaarbasis verandert ongeveer 15% van de wegen en interessante punten. Normaal gesproken is een enkele kaartupdate vrij duur, en daarom biedt Nissan u dit aan voor een periode van 4 jaar.

Wat gebeurt er als ik mijn auto verkoop?
De toegankelijkheid tot het programma is gebaseerd op het VIN (Voertuigidentificatienummer) van het voertuig. Om die reden wordt het programma automatisch overgedragen op de nieuwe eigenaar, wat de waarde van uw auto verhoogt (binnen de limiet van 3 kaartupdates tot het eind van het vierde levensjaar van het voertuig).

Ik heb een tweedehands auto met NissanConnect gekocht. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het Nissan MapCare™-programma van toepassing is op mijn voertuig?
U dient uw dealer te vragen of het VIN van uw voertuig in aanmerking komt en hoeveel updates u nog hebt. Uw dealer zal ervoor zorgen dat u in het systeem voor nieuwe updates terechtkomt.

Als ik de update van het Nissan MapCare™-programma gemist heb, kan ik dan een jaar langer gebruik maken van het programma?
Nee, als u de kaartupdate een jaar gemist hebt, dan is het niet mogelijk om een extra jaar te claimen.

MIJN NISSAN DEALER

Kies uw favoriete dealer

Terug naar de startpagina

thumb

Wij willen u op het volgende wijzen:

Indien u geïnteresseerd bent in een prijsberekening voor uw volgende onderhoud en in het online boeken van uw afspraak, kan u hieronder klikken op ‘Aftersales’ en vervolgens op het vakje ‘Online Booking’, om er zeker van te zijn dat u een compatibele verdeler kiest voor het onderhoud van uw NISSAN.

Resetten

Zoekresultaten verfijnen

Disclaimer

Autorijden is een ernstige zaak. Gebruik de NissanConnect-services uitsluitend als u dit op een veilige manier kunt doen. Sommige applicaties zijn mogelijk niet beschikbaar tot de lente van 2014. Inschrijving voor de NissanConnect-service is vereist, maar is 2 jaar vanaf de garantiestartdatum gratis beschikbaar. Services en applicaties uitsluitend beschikbaar in bepaalde Europese landen en voor bepaalde Nissan-modellen. Services en applicaties kunnen worden geleverd door derden die buiten de bevoegdheid van Nissan vallen en zijn mogelijk onderworpen aan wijzigingen zonder voorafgaande kennisgeving of zonder verplichtingen aan Nissan of zijn agenten (inclusief maar niet beperkt tot services die worden geannuleerd/onderbroken door derde partijen). Bepaalde functies op afstand vereisen het gebruik van een compatibele mobiele telefoon of mobiel apparaat, dat niet is inbegrepen bij de auto's. Er worden mobiele netwerken aangeboden door telecombedrijven, die buiten de bevoegdheid van Nissan vallen. Mobiele netwerken zijn niet overal beschikbaar. Er kunnen roamingtarieven en/of kosten voor het gebruik van mobiele gegevens worden aangerekend. Nissan is niet verantwoordelijk voor eventuele  vervanging van apparatuur, upgrades of bijkomende kosten die nodig zijn voor het verdere gebruik vanwege dienstwijzigingen.